lördag 17 december 2011

9. Det här får mig att börja gråta.

Dont even get me started. Jag kan gråta av allt och till allt. Typ.
Gråter när jag är lycklig, gråter när jag är ledsen, gråter när jag är förbannad, gråter när jag är frustrerad osv.. *känslig_tjej*82
Är det "rätt" dag räcker det med att jag typ tänker på en glad hundvalp så börjar jag gråta.
Kan nästan gråta på beställning.

Men annars är dessa säkra kort (på film/tv/annan rörlig bildkälla):
  • Djur som far illa alternativt djur som far illa och sen får det bra. Får fysiskt ont och gråter floder. Behöver inte vara "på riktigt" heller utan kan vara i tecknad film, Lejonkungen eller Watership Down t. ex.
  • Gulliga djur i Youtube-klipp.
  • Armageddon. Garanterad gråtfest varje gång.
  • Enligt Jonne:alla pampiga hjältescener på film.
  • Dokumentären Pojken som tappade huden. När Queens Dont stop me now spelas.

För att summera: Är en väldigt lättgråten tjej.

Inga kommentarer: