torsdag 8 december 2011

3. Den här veckan



..Har jag legat här all min vakna tid i princip.
Kul liv. Finns inte mycket spännande att berätta alls faktiskt.
Har slöglott/lyssnat på tv för det mesta när jag inte har kollat alla mina vanliga ställen på internet om och om igen... (ni vet; fejjan, bloggar, nyheter)
Däremot kan jag dela med mig om tankar som slagit mig när jag zappat mig genom tv-utbudet, för det vill ni väl veta va?
(ha i åtanke att vi inte har några flashiga kanaler utan bara 1,2,4 och 6)
  • Man går nog inte ner 40 kilo och får rutor på magen enbart genom att dansa Zumba och vifta med marraccas som låter va?
  • Varför måste mirakel-behån vara så fruktansvärt ful?
  • Kan nån stoppa tillbaka Siba-Fabian i lådan igen tack!
  • Men Triss-reklamen är ju faktiskt lite rolig, iallafall dom 10 första gångerna man ser den..
  • Varför gör folk konstiga grimaser samtidigt som dom pratar teckenspråk?
  • Serie som helt otippat intresserat mig: Stargate SG-1 (eller inte så himla otippat egentligen, McGyver är ju med!)
  • Serie som inte lyckas fånga mitt intresse över huvud taget: Vampire Diaries. Verkar helt meningslös.

Så. Behöver jag nämna att jag verkligen ser fram emot att gå till jobbet imorron?

Inga kommentarer: