torsdag 18 augusti 2011

Varannan dags-syndrom?

Igår var jag pigg. Jättepigg. Fick massor gjort innan jobbet. Hann baka bröd, tvätta, vattna blommorna och gå en promenad innan det var dags att åka hemifrån.
Imorse kände jag mig bakis igen när jag vaknade. Jag gör ofta det det på mornarna nuförtiden. Liksom tung i huvudet och trött i kroppen. Obekväm och seg, och jag fattar fan inte vad det beror på. Jag tycker att jag äter ganska bra och sover helt hyfsat.
I våras när jag var hängig togs det ju prover på allt möjligt, och alla värden var bra.
Jag förstår inte! Och det gör mig frustrerad!
Det är inte kul att behöva släpa mig upp från sängen och tvinga igång kroppen på morgonen.
Imorse dammsög jag huset och rengjorde badrummet. Sen tog jag en dusch och åt frukost och tänkte att jag borde vakna till, men nu känns det som om jag helst skulle vilja gå och ta en tupplur.

Jaja, det går kanske över när jag kommer till jobbet och får en kopp kaffe eller 2. Börjar dagen med ett möte så jag får åtminstone sitta ner första timmen.
Fint så.
Vi hörs.

Inga kommentarer: