söndag 28 augusti 2011

Skiter i det.

Jag ooooorkar inte komma ihåg allt jag äter om dagarna och skriva ner här, det är bara för jävla jobbigt. Dessutom ger det mig lite ångest, och jag äter faktiskt helt okej för det mesta.
Jag följer ju ingen diet eller så, utan försöker bara äta regelbundet och hyfsat nyttigt.
Inga förbud, bara med förnuft. (lät hurtigt va!?)

Söndagen har inte direkt varit en vilodag hos oss. Jonne har skyfflat grus och sten med sin far och jag hade "marktjänst" hemma. Jag är helt stel i axlarna efter att ha hjälpt till med skyfflandet igår, så det var välkommet med lite lättare arbete.
Så idag har jag roat mig med dammsugning, våttorkning av golv, städande av toalett, och bakande av 2 äppelpajer.
Vi fick en hel kasse äpplen av en jobbarkompis till Jonne och som tack ska han bjuda på äppelpaj på jobbet, men jag har aldrig bakat äppelpaj så jag var tvungen att provbaka en först.
Den blev god!

Förresten så vägde jag mig imorse. Resultatet för vecka 1 blev 0,9 minus. Det får man vara nöjd med.
Imorgon är jag ledig. Det är fruktansvärt välkommet.

Inga kommentarer: