lördag 27 augusti 2011

Näe hörrni

Tråkigare människa än mig får man nog leta efter.
Har varit ute bland riktiga människor i stan och fixade till mig lite med smink och kläder och så där. Hamnade på hemmafest hos nån jag inte känner och satt och tänkte på hur skönt det skulle vara att ligga hemma på soffan i mysbyxor och inte behöva konversera och vara rolig och trevlig och intressant.
Får nästan alltid mindervärdeskomplex på sociala tillställningar.
Tänker att jag är tråkig och gammal och tjock, och sen tänker jag att det är så jävla onödigt att jag tänker så, för det är ju inte så att ALLA andra är snygga, sociala genier.
Men jag tänker så iallafall.
Tröttsamt.

Om jag däremot känner mig bekväm kan jag känna mig som världens snyggaste och roligaste.
Får helt enkelt bara omge mig med människor jag är bekväm med.
Eller supa ner mig.

MVH *tänker_för_mycket_för_sitt_eget_bästa*82*

Inga kommentarer: