lördag 20 augusti 2011

Lördag.

Jonne har städat kontoret så nu får man plats med en dator till på skrivbordet där inne.
Sen jag kom hem från jobbet vid fyrasnåret har vi mestadels suttit här inne, bredvid varandra, tysta vid varsin dator.
Låter inte så highlife faktiskt, men det är ganska skönt.
Vi är trötta båda 2. Jag har klarat av dag 5 av 11 dagar i rad som ska spenderas på jobbet. Imorgon ska vi inventera, och det är ju helt okej.
Sen börjar min tidiga vecka igen, och från och med Måndag är all ordinarie personal tillbaka från semestern, och då går allt automatiskt lite smidigare.

På Måndag börjar Rivstarten också, och jag är inte ett dugg pepp. Men nu har jag ju anmält mig så det är väl lika bra att ge det ett ärligt försök.
Men det är väl lika bra att jag tar det i ett eget inlägg.

Inga kommentarer: