måndag 22 augusti 2011

Dag 1 - en dag som gick snabbt.

Nyss var klockan 5:40 och jag kämpade för att vakna ur min märkliga dröm (är periodare när det gäller drömmar, och nu är dom bara märkliga och konstiga).
Nu är klockan 20:35 och jag är i valet och kvalet om jag ska dricka en kopp te eller inte.
Var hela dagen tog vägen vet jag inte, den har gått så himla snabbt. Och det enda jag har gjort är att jobba, storhandla, laga mat och duscha.
Glömde såklart väga mig imorse, så siffran som stod på vågen sist jag vägde mig för nån vecka sen får bli startvikten.

Dagens matintag:
Frukost: Lättyoghurt med müsli och russin.
Lunch: Pappas pyttipanna med lite ketchup. 2 små hemodlade tomater, en morot.
Mellanmål: En risifrutti.
Pre-dinner snack: Morotsstavar och 3 cashewnötter.
Middag: Spaghetti och bolognesesås med riven parmesan på. Morotsstavar. (Råkade köpa färskpotatis och det går ju inte att göra potatismos på, så det fick bli spaghetti till istället)

Vi hörs.

Inga kommentarer: