söndag 13 november 2011

Vecka 46. Ze plan.

Jomenvisstsörru! Här ska det bli ordning och reda på torpet igen.
Vill inte hurtigheten komma fram frivilligt får man väl hjälpa den på traven lite.
Och det finns knappt något (typ) som gör att jag känner mig så hurtig och nöjd med mig som en ordentlig plan (jag överdriver bara litelitegrann) så såhär blire:

Måndag: Jobba 7-16. 55 minuter gympa kl 17. Äta pasta carbonara.

Tisdag: Jobba 7-16. Vilodag. Äta falukorv i ugn med potatismos.

Onsdag: Jobba 7-16. 45 minuter core med boll kl 17. Äta fläskfärs i grön curry med nudlar.

Torsdag: Jobba 7-16. Vilodag. Äta ärtsoppa och pannkakor.

Fredag: Jobba 8-17. Eventuellt 45 minuter spinning kl 07. Äta nåt fredagsmysigt.

Lördag: Ut och äta med jobbet på kvällen.

Söndag: Jobba ?-? Inventera. Äta potatisgratäng med kött.

Sådärja. Bara för att jag skrev ner det kommer säkert hela planen paja och jag blir sjuk eller nåt.
Planen i övrigt: Skiter i vågen, får äta det jag vill utan dåligt samvete om jag tränar. Rapporterar här i bloggen.

Nu blev jag helt galet trött. Bara sådär. Så vi hörs imorrn.

Inga kommentarer: