torsdag 17 november 2011

Pannkakstorsdag

Har haft en ganska sopig dag på jobbet. Oklart varför egentligen men det bara bidde så.
Var sur när jag åkte hem och ännu surare när jag fick ett sms från Jonne om att jag skulle hämta honom på ett suspekt ställe jag inte hade en aning om var det låg.
Fast jag insåg efter en stund att jag bara läst fel, så jag visste visst var det var för ställe.
Så det kan bli.

Sen åkte vi hem, klagade lite på våra respektive arbetsdagar, jag fick kärringstopp i en korsning och råkade lägga i fyran istället för tvåan i en annan korsning. Inte min bästa bilkörardag.
Efter det stekte jag pannkakor som åts efter ärtsoppan, jag har tvättat håret och ätit 3 kladdiga muffins.
Nu ska jag boka in mig på morgonens spinningpass och sen ska jag slänga ihop ett schema till jobbet. Sen tänkte jag sova.

Varsågod för otrooooligt intressant inlägg.
Vi hörs.

Inga kommentarer: