söndag 22 juli 2012

Sen sist.

Sitter i soffan där jag spenderat större delen av min dag. Det blir lätt så när jag är ensam, jag gör liksom ingenting och vill inte göra någonting.
Jag har visserligen dammsugit golven och fyllt på kylarvätska i bilen (med hjälp av pappa) men annars har jag legat här, ätit chips, spelat Rumble och kollat på 10 avsnitt Project Runway.

Imorgon är första dagen på min 4 veckor långa semester, och det har nog inte sjunkit in än. Men det gör det kanske imorgon efter jag varit på jobbet en liten sväng, Har lite överlämningar att göra och lite skvaller till chefen, men efter det kanske det börjar kännas som semester. Hoppas det.
Imorgon kommer också äntligen Jonne hem! Han har varit i Argentina på arbetsresa, och jag saknar honom! Jag har inte sovit bra alls de senaste 9 nätterna, och det är så tyst och tråkigt här hemma.

Iallafall. Borde väl gå och lägga mig nu så jag orkar upp i rimlig tid imorgon. Tänkte vara på jobbet runt 11 och innan dess ska jag ha skrivit inköpslista så jag kan storhandla när jag ändå är iväg.
Planerna för morgondagen är i övrigt: laga mat, städa badrummet, vattna blommorna, ta en jogginrunda, samt peppa inför Jonnes hemkomst.

Ja. Det var väl allt. Mitt liv, lika olidligt spännande som vanligt.
Vi hörs.

Inga kommentarer: