söndag 8 juli 2012

Så försvann ännu en helg för att aldrig mer komma åter..

Inte för att vara bitter nu, men jag skulle lätt kunna tänka mig att ha semester nu. På en gång. Inte om 2 veckor. Här nedan ser ni en artistisk bild på mina ben i soffan där dom befunnit sig större delen av dagen. I telefonen ligger bilden åt rätt håll, men inte fan kunde den tänka sig att göra det i bloggen inte... Aja, är man inte teknisk får man ha en ful blogg.


Anledningen till detta soffliggeri är dels vädret, som är kvavt och regnigt, och dels den kombinerade 30 + 30 + 52-årsfest vi hade igår.
Det var mycket trevligt men idag är jag lite seg. Inte bakis, men jävligt seg.
Planen var att jag skulle ut och springa med Jonnes syrra nu ikväll, men av ovan nämnda anledningar ställs det in.
Lite synd ändå. Jag skulle nog inte dö av lite frisk luft. Men vi tar det i veckan istället.

Annars pysslar jag med mitt vanliga söndagsgöra; skriver matsedel och inköpslista inför veckan och försöker peppa upp mig inför ännu en svettig, sur vecka på jobbet.

Tror aldrig jag längtat så intensivt efter semester.
2 veckor kvar...

Inga kommentarer: