onsdag 25 juli 2012

Semester.

Jag har semester nu. Jag börjar känna det. Och hittills gillar jag läget och har inte börjat ångesta över att den snart är slut. Jag är ju annars ganska dålig på att leva i nuet och uppskatta det,
Men just nu är jag nöjd. Hoppas det håller i sig.

Jonne kom hem med feber och en ordentlig förkylning så hittills latar vi oss bara.
Idag har jag läst bok i solen, läst bok i soffan, löst sudoko, spelat rumble, bakat bröd och sprungit en liten fisig runda.
Det gick inte alls särskilt bra att springa idag. Kroppen kändes tung, det var varmt och massa mygg och Endomondo pausade heeeela tiden och registrerade ingenting.
Men men, all träning är bättre än ingen träning antar jag.

Äh. Har inget vettigt att skriva. Bara att jag gillar att ha semester.

Vi hörs.

Inga kommentarer: