måndag 25 maj 2009

Vilken jäääävla dag!

Det måste ha varit Stora Idiot-dagen på mitt jobb idag. Helt bisarrt.
Jag är helt snurrig i kolan och hemskt trött, så jag orkar inte utveckla det något närmre, men jag säger det igen:
Vilken jävla dag!
Men fint väder är ju alltid kul, även om man måste vara instängd hela dagen.
Imorrn ser jag fram emot middag hos mor och far. Pappa står för maten. Kommer bli en hit!

För övrigt känner jag mig väldigt fläskig och fet igen, så nu är det hurteri på gång igen! (för typ 100000:e gången)

Jaja. Spännande va? Förresten, glöm inte att kolla in husbloggen, nu uppdaterad och ännu mer deluxe! Tala bara om eran mejl-adress så kommer inbjudan som ett brev på posten! (eller ett mejl i inkorgen)

Nu ska jag byta lakan i sängen och dricka några liter vatten eller så.
Hörs!

Frukost 10:45:
Lättyoghurt, müsli med frukt och bär, en banan. En skiva dinkelknäcke med leverpastej. Vatten.

Lunch 14:45:
Chili con carne. En fralla med smör och ost. Vatten. En kopp kaffe med mjölk.

Mellanmål 18:15:
Två torkade aprikoser.

Middag 21:15:
Ris, chickenbits och sötsur sås. Gurka, körsbärstomater och morötter. Vatten.

Steg:
12957

Inga kommentarer: