torsdag 14 maj 2009

Torsdag.

Att stänga 4 dagar i sträck på jobbet resulterar i noll fritid. Så känns det iallafall.
Jag går upp, åker till Södertälje, går till jobbet, jobbar, åker hem, äter middag, duschar och går och lägger mig.
Kul.
Men nästa vecka kanske jag har nåt roligare att skriva om här.
Typ att jag slavjobbar på min egen tomt :)

Frukost 10:45:
Lättyoghurt med müsli, och russin. En fralla med smör och skinka. Vatten.

Lunch 15:00:
Potatis, remouladsås, ugnsstekt lax, sparris, isbergsallad, gurka och tomat med dressing. Vatten. En kopp kaffe med mjölk.

Mellanmål 18:45:
Två rostmackor med smör. En kiwi. Vatten.

Middag 21:30:
Makaroner och biffstroganoff. Vatten. En skiva knäcke med smör. Godisnappar och Snickers till efterrätt.

Steg:
10228

1 kommentar:

Kristine sa...

Hallå va! Lägg till mig på er husblogg så jag får kika va! :D

Tack för igår förresten! Puss&kram!