tisdag 5 maj 2009

*pinsam tjej 82*

Jag skäms en smula över det faktum att jag hattar såhär fram och tillbaka.
Känns lite töntigt att lägga ner så mycket funderingar över en bloggs vara eller icke vara. Och det känns ännu töntigare att hålla på och tjata om det.
Men jag är en tjatig människa. Fråga Jonne får ni se.
Just nu känns bloggen iallafall bra att ha. Men jag lovar inte att jag är tillbaka imorron för det.
Vi ses när vi ses kompisar!
Puss.

Frukost sisådär 8:30:
En macka med smör och skinka. En och en halv kopp kaffe med mjölk.

Lunch 12:30:
Ugnsstekt kyckling med ris och gräddsås. Grön paprika. Vatten. En halv kopp kaffe med mjölk. En Solero smoothie.

Mellanmål 16:00:
En banan och en kiwi.

Middag 18:30:
Bandspaghetti med sås med bacon, broccoli, paprika och champinjoner. Gurka. Vatten.


Inga kommentarer: