söndag 2 oktober 2011

Mina vänner-lista

Namn: Mimmi
Smeknamn: Inget typ. Jag fick ju ett smeknamn som dopnamn. Men Jonne har en hel drös namn på mig.
Ålder: 29 och ett halvt med en grym 30-årskris.
Bor: På landet.
Sjärntecken: Fisk.
Äter helst: Jonnes thaimat. Men gillar det mesta. Gillar att äta!
Favoritfärg: Svart.
Bästis: Jonne.
Bästa ämne i skolan: Svenska. Gillade inte skolan så värst.
Bästa film: Neverending Story! Reservoir Dogs! Shaun of the dead! Fast det finns så himla många bra.
Film jag aldrig vill se igen: Har sett alldeles för många dåliga filmer, men slipper gärna se nån sadistisk äckel-skräckis igen.
Fritidsintressen: Vara hemma och hänga runt. Träna. Eh, det är typ allt jag gör på fritiden.
Vill jag bli: Vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor. Fortsatt lycklig och nöjd med livet bara.
Drömresmål: Åker gärna till Skottland och kollar på gamla slott och dricker real ale på nån regnig hed. Gillar ale, Gillar regn. Gillar gamla slott. Win!
Detta visste ni inte om mig: Jag är jävligt vig i underkroppen men knappt rörlig i överkroppen.
Är jag hemligt kär i: Devin Townsend! Fast det är ingen större hemlighet faktiskt...
Blir jag lycklig av: Jonne! Lediga dagar utan plan och mål. Lyssna på bra musik. Se bra filmer. Typ sånt. Har inte så höga krav här i livet.

Förra helgen tillsammans med finaste Malin!

Inga kommentarer: