söndag 9 oktober 2011

Fullspäckad helg!

Har haft fullt upp hela helgen. Verkligen fullt. Känns som om jag knappt hunnit sitta ner.
Igår var det dags för årets besök på Ölmässan, och det var trevligt.
Men mest trångt, så vi drog rätt tidigt.
Åt middag på Söders hjärta och jag var proppmätt efter förrätten. Lagom till varmrätten hade jag rätt så ordentligt ont i huvudet så sen åkte vi hem och dog lite på soffan istället.
Somnade utmattad efter 2 treo klockan 21.

*party_tjej*82*

Idag har vi höststädat ute hela dagen. Klippt, krattat, eldat, och röjt med hjälp av mamma och pappa. Sen grillade vi och sen dog vi lite på soffan igen.
Nu är jag trött.
Tänker mysa en stund framför brasan och sen lär jag nog somna på 2 röda.
Vi hörs imorgon igen. Då kanske jag är piggare och roligare.

Inga kommentarer: