söndag 23 oktober 2011

Helg = vila? Tveksamt...

All work and no play makes Mimmi a something something..
Närå, jag är sjuuukt nöjd med allt vi hunnit med i helgen, även om det hade varit skönt att vila lite också..
Har tvättat och vikt massa tvätt, burit material till vårt blivande badrum, eldat trädgårdsavfall, rensat och möblerat om i alla köksskåp och lådor, rensat ut massa skräp, bytt till vinterdäck på 3 bilar och dammsugit och våttorkat alla golv.
Så skönt att ha allt det gjort!
*nöjd_tjej*82* !!!

Och imorgon är jag ledig och har planer på att fortsätta vara hurtig. Tänker vara pigg och effektiv hela dagen och träna, fortsätta städningen, baka bröd, storhandla och laga en god middag.
Ja jävlar i havet vad jag kommer vara sur om jag vaknar trött och seg i morgon bitti.

Nu ska jag skriva inköpslista.
Vi hörs.


Godaste glassen!

Inga kommentarer: