söndag 6 mars 2011

Pigg!

Oj vad jag har saknat att vara frisk! Visserligen är jag liiite snurrig fortfarande, men det är jag nog å andra sidan jämt, så det är inget att bry sig om.
Däremot har jag träningsvärk i benen känns det som, vilket kanske inte heller är så konstigt eftersom jag knappt använt dom på en vecka...
Det har varit en fin dag. Jag har städat badrummet, vattnat blommorna, bakat bröd, tagit hand om disk och tvätt (tvättkorgen är näst intill tom!) och varit på kalas och fått fina presenter.

Dessutom har jag skrivit inköpslista inför veckohandlingen i morgon och är riktigt pepp på att gå till jobbet och ha en vanlig vardag igen.
Just nu känns det bra. Hoppas bara det håller i sig.

Frukost:
En hembakt ciabatta med smör och ost. Ett stort glas smoothie.

Fika:
En kopp kaffe med mjölk. En chokladtryffel.

Kalas:
Tacos med tillbehör. 2 glas cola. En kopp kaffe med mjölk. 2 av mormors goda chokladrutor.

Middag/kvällsmacka:


En hembakt grahamsbulle med smör och ost. Morotsstavar. Bubbelvatten. (till höger ses även inköpslistan för kommande vecka om nån är nyfiken)

Inga kommentarer: