fredag 31 december 2010

Välkommen till mig och min dåliga karaktär!

Så. Nu är det äntligen färdigjobbat för i år, och jag får en välbehövlig 4 dagars paus från jobbet.
Skönt! Just nu ligger jag på soffan i myskläder och äter kexchoklad, men på Måndag blir det ändring på det!
Jag är nämligen med i Cornelias Rivstart 2011 och tänker nu bli hälsosam och snygg, i GRUPP!
Och för er som inte känner mig kan jag säga att det är en ganska stor grej för mig. Jag har en ganska försvarlig mängd bloggar som jag läser regelbundet, men jag har aldrig kommenterat någonstans eller gett mig till känna förrän nu. Det känns lite läskigt, men samtidigt väldigt bra.
Jag har nämligen ingen karaktär, och har jag ingen att rapportera till eller "svara inför" blir jag lätt lat och tänker: jag gör det i morgon istället...

Jag blev också väldigt glad och smickrad över att Cornelia uppskattade mitt mail och lade ut det på sin blogg. Så nu har jag verkligen klivit ur min anonyma blogg-garderob.
Här på Hurtbulle-bloggen är alla välkomna!

Kanske blir jag så modig att jag till och med lägger upp en fläskbild här så vi har nåt att jämföra mitt (förhoppningsvis) nya fittare jag om några månader.
Jag håller fortfarande på att utformar en plan mer i detalj, så den kommer komma upp här vilken dag som helst.

Förhoppningsvis kommer det en presentation också, så ni vet vem ni har att göra med...

Inga kommentarer: