fredag 31 december 2010

Jag i punktform

(för att jag är sämst på att presentera mig själv)

  • Är döpt till Mimmi
  • Bor i ett stort fint nybyggt hus med finaste Jonne och en sur katt.
  • Är 28år gammal och lider av ständig ålderskris.
  • Gillar rutiner och blir grinig av oväntade, oplanerade saker.
  • Är ganska grinig mest hela tiden faktiskt när jag tänker efter.
  • Tycker mest om att vara hemma.
  • Gillar gamla tv-spel typ Super Mario och liknande.
  • Trygghetsknarkare. (har hobby-psykoanalyserat mig själv och har en teori om varför, men det kan vi ta en annan gång)
  • Film-nörd.
  • Är snudd på asocial i perioder men kan vara skitrolig att vara med när jag är på det humöret.
  • Jobbar heltid och trivs på jobbet.
  • Har ett humör som åker berg-och-dalbana.
  • Gillar att skriva, men är dålig på att prata.
  • 90-tals romantiker.
  • Älskar att göra listor.
Vill ni veta nåt annat är det bara att fråga. Jag gillar att prata om mig själv :)

Inga kommentarer: