söndag 21 juni 2009

Huset is the shit!

Hela långa dagen har jag spenderat ute i mitt hus, som har fått gips på väggarna och massor av nya fönster. Det blir så inihelvete fint!
Ni som är invigda kan kolla husbloggen, ni andra får lita på mitt ord.
Imorrn ska jag stänga på jobbet, och jag är såååå o-pepp. Nästan så jag vill sjukskriva mig. Men det gör jag ju självklart inte. Lite arbetsmoral har jag fortfarande, även om den minskar ju närmre semestern kommer.

Vi hörs då. Kanske redan imorron om jag orkar.

Frukost:
Två limpmackor med smör, kaviar och kokt ägg. Vatten. En halv kopp kaffe med mjölk.

Lunch:
Två limpmackor med smör och kall skivad potatis. En sockerdricka.

Mellanmål:
En apelsinläsk (tänk billighets-Fanta)

Middag:
Ris, svampsås, grillad kyckling, en skiva kassler, tomat. Vatten. En kopp kaffe med mjölk och en sån där liten dröm-kaka.

Mellanmål:
Fyra digestivekex med smör och ost. Vatten.

Inga kommentarer: