tisdag 23 juni 2009

Aaa men tja!

Hur e leget?, som vi säger i branschen?
Jag har fått Spotify och kan för mitt liv inte komma på nåt jag vill lyssna på. Fint så.
Jag Rosenlundslyssnar* på allt för att den ska tala om vad kanske gillar, men hittills är det bara Tom Petty, John Hiatt (vem? Jag kanske borde lyssna ändå) och The Police (finns det NÅN som gillar dom?) som kommer upp som förslag. Suck. Jag som inte har nåt tålamod heller.
Är det nån som kan tipsa om nån gammal bortglömd stänkare jag kan tänkas gilla? Allt av intresse..

* Rosenlundslyssna: att aldrig lyssna på en hel låt innan man byter.

Jajjemen. Såna i-landsproblem brottas jag med ikväll. Livet är hårt.
Imorrn väntar sovmorgon, en shoppingrunda där jag förhoppningsvis lyckas köpa nåt, och sen jobb och inventering på det. Så förmodligen är jag inte här och förgyller eran tillvaro imorrn kväll.
Men det överlever ni. Jo, jag lovar.

Hörs!

Frukost:
En skiva ljust bröd med smör och köttbullar. Vatten.

Mellanmål:
En liten skål lättyoghurt med fruktmüsli och russin. Vatten.

Lunch:
Stekt potatis, ägg och bacon. Ketchup. Två morötter. Vatten.

Mellanmål:
En fralla med smör och skinka. Lite avslagen cola.

Mellanmål:
En Calippo med ananas/lemon-smak. Mmmmm.

Middag:
Färskpotatis, ugnsstekt lax, gräddfil blandat med gräslök och rödlök, isbergssallad, gurka, tomat och grön paprika. Vatten.

Mellanmål:
Två potatisar med smör. Mitt knark. En kolaskorpa som Frida bjöd på.

Steg:
10145

Dagens braiga fynd!!:
En munkjacka på Coop för 38,50:- Värt!

Inga kommentarer: