måndag 16 maj 2011

En riktigt fisig balle-Måndag

Bra skit!
  • Dagen är snart slut och jag får gå och lägga mig.
  • Imorgon ska jag dejta en vän efter jobbet. Ska bli trevligt.
Bara skit!
  • Jag är trött. Har slösurfat i flera timmar och inte gjort nåt vettigt.
  • Jag har ont i huvudet. Tack för det busschauffören som uppenbarligen trodde det var minusgrader i bussen eftersom värmen stod på max.
  • Mänskligheten alltså. Ibland funderar jag på om det inte vore lika bra att skjuta av ett gäng idioter.
  • Jag är sjukt sugen på allt möjligt men blir inte nöjd vad jag än stoppar i mig.
  • Jag blir så deppig av att inte få ha semester tillsammans. Jag vill vara med Jonne. Förstår inte riktigt det där med "egentid". Ville jag vara själv skulle jag vara singel.
  • Det här inlägget.

Inga kommentarer: